среда, 11 июня 2014 г.

Модуль 1-2

Модуль 1
Знання, отримані під час тренінгу, є необхідними для педагога сучасної формації, адже без використання інформаційно-комунікаційних технологій важко проводити сучасні уроки на високому рівні.

Я ознайомилась з цілями, завданнями та ресурсами тренінгу.
Мої цілі формують завдання, виконуючи завдання я стаю учасником навчально-пізнавальної діяльності, і через власний досвід, моделюючи різні навчальні ситуації, вдосконалюю свій педагогічний досвід.
Чіткі цілі дозволяють мені формулювати чіткі завдання і саме це допомагає мені цілеспрямовано навчатися на тренінгу.
Модуль 2
Проектна діяльність пропонує види навчально-пізнавальної діяльності як традиційні так і інноваційні, і на мій погляд, саме таке інноваційне навчання дозволить моїм учням задовольнити стандарти та розвинути навички 21 століття.
Я вважаю що використовуючи метод проектів я урізноманітню методи і форми навчання.



Комментариев нет:

Отправить комментарий